donderdag 11 juli 2013

Nieuwsgierig de NaTuuR in

Nieuwsgierigheid is geen eenmalig iets. Maar soms heb je even een klein duwtje in de rug nodig om weer een nieuwsgierig item in beeld te brengen.

De aanleiding voor dit filmpje was een vacature bij de NTR. Voor een nieuw te ontwikkelen jeugdprogramma over natuur werd er gezocht naar 2 spontane, enthousiaste, sportieve en jonge presentatoren. Nou weet ik niet of ik mijzelf alle labeltjes direct kan ophangen, maar goed, waar een wil is, is een weg en wie niet waagt zal zeker ook nooit winnen!

Dus ben ik aan slag gegaan. Maximaal 3 minuten film: inhoud geheel zelf in te vullen. Het resultaat kun je hieronder bekijken.

Van de NTR heb ik tot nu toe nog niks gehoord (geen bericht is goed bericht?). Maar mocht het niet zo zijn, dan heeft het mij in ieder geval wel 1 ding opgeleverd: het besef dat ik dit gewoon ontzettend leuk vind en dat ik hier wellicht toch op mijn eigen manier meer mee moet doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten